سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برندهای برتر بلیچینگ دندان از دید دندانپزشکان

 

 

 

بهترین برندهای بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان یکی از روش‌های محبوب سفیدسازی دندان‌هاست که مواد بلیچینگ در دسته مواد ترمیمی دندانپزشکی قرار می گیرند. استفاده از این روش هم در خانه و هم در مطب‌های دندانپزشکی امکان‌پذیر است. شرکت‌های تولیدکننده لوازم و مواد دندانپزشکی، کیت‌های مختلفی را برای بلیچینگ دندان در خانه یا مطب طراحی کرده‌اند که اثربخشی فوق‌العاده‌ای دارند. در این مطلب به بررسی انواع مواد بلیچینگ و نحوه کار آن‌ها می‌پردازیم و بعد از آن بهترین برندهای بلیچینگ دندان را در دو نوع هوم و آفیس (خانگی و مطب) معرفی می‌کنیم.

 

بهترین مواد بلیچینگ دندان از نظر نوع ماده 

دو ماده اصلی که در تولید مواد بلیچینگ دندان کاربرد دارند، عبارت‌اند از:

کاربامید پراکسید

این ماده فرمول شیمیایی CH6N2O3 دارد و بیشتر در محصولات بلیچینگ خانگی استفاده می‌شود.

هیدروژن پراکسید

اغلب محصولات بلیچینگ، حاوی هیدروژن پراکسید هستند. این ماده شیمیایی، به آب و اکسیژن تجزیه می‌شود. مولکول‌های اکسیژن حاصل از تجزیه، به دندان نفوذ کرده و با رهاسازی مولکول‌های پیگمنتی، دندان‌ها را سفید می‌کنند.

 

 انواع مواد بلیچینگ دندان از نظر نوع عملکرد 

معمولا در مطب‌های دندانپزشکی، دو روش برای قراردادن مواد بلیچینگ روی دندان‌ها وجود دارد.

در روش اول که به آن پاور بلیچینگ گفته می‌شود، محلول قوی از ماده هیدروژن پراکسید روی دندان‌ها قرار می‌گیرد. این فرایند حداکثر 30دقیقه طول می‌کشد و ممکن است همراه با فعال‌ساز شیمیایی یا نوری باشد.

در روش دوم، معمولا یک ژل بلیچینگ حاوی هیدروژن پراکسید، روی دندان قرار می‌گیرد. همچنین برای استحکام‌بخشی به آن، از سیستم فعال‌سازی نوری هم ممکن است استفاده شود.

 انواع مواد بلیچینگ دندان از نظر کاربرد 

مواد بلیچینگ ساخته‌شده در کارخانه‌های مواد دندانپزشکی، 2 گروه هستند: مواد بلیچینگ هوم و مواد بلیچینگ آفیس.

مواد بلیچینگ با کاربرد خانگی (بلیچینگ هوم)

این مواد بدون نیاز به نسخه پزشک در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های تجهیزات دندانپزشکی به فروش می‌رسند. (برای خرید محصولات بلیچینگ هوم، می‌توانید از دنتیوا نیز کمک بگیرید.) مواد بلیچینگ هوم، معمولا حاوی مقادیر کمتری هیدروژن پراکسید یا کاربامید پراکسید نسبت به محصولات آفیس هستند.

مواد بلیچینگ با کاربرد مطب دندانپزشکی (بلیچینگ آفیس)

انواع کیت بلیچینگ مطب، صرفا توسط دندانپزشک متخصص و در محل مطب قابل استفاده هستند. این کیت‌ها حاوی مواد بلیچینگ قوی‌تر نسبت به ترکیبات هوم هستند و استفاده از آن‌ها نیازمند فعال‌سازی شیمیایی یا نوری است.

 بهترین برندهای بلیچینگ دندان 

بهترین مارک بلیچینگ دندان در بازار ایران، بلیچینگ اولترادنت است. علاوه‌بر اولترادنت، برندهای خوب دیگری مثل مستردنت، FGM، White Smile، White Sense، کبالت و مروابن نیز در بازار به فروش می‌رسند.

بهترین مدل‌های بلیچینگ دندان از نوع آفیس

بهترین مدل‌های بلیچینگ آفیس عبارت‌اند از:

بلیچینگ آفیس بوست اولترادنت (مدل Opalescence)، بهترین بلیچینگ سریع جهان

بلیچینگ آفیس بوست اولترادنت مدل Opalescence، شامل یک سرنگ اکتیواتور و بلیچینگ، 1 عدد سرنگ OpalDam Green، 1 عدد IsoBlock و 10عدد تیپ Black Mini است. در این کیت، ژل بلیچینگ اولترادنت قرار دارد که بدون نیاز به نور یا حرارت، فعال می‌شود. این ماده سرعت بالایی در سفید و براق‌سازی دندان‌ها دارد؛ به‌طوری‌که فرایند بلیچینگ در مطب، حداکثر 40دقیقه طول می‌کشد.

بلیچینگ اولترادنت مدل اوپالسنس اندو 35? (Opalescence™ Endo)

بلیچینگ اولترادنت مدل اوپالسنس اندو 35% توسط کارخانه اولترادنت ویژه بیمارانی تولید شده است که ریشه دندان‌هایشان را ترمیم کرده‌اند. این ژل بلیچینگ حاوی 35درصد هیدروژن پراکسید است. برای استفاده از این ژل، لازم است ماده بلیچینگ روی پالپ چمبر دندان قرار گرفته و به مدت 5روز، با مواد سمان موقت بسته شود.

محتویات این پک شامل 2 عدد سرنگ و 4 عدد مینی تیپ مشکی است.

بلیچینگ اولترادنت مدل اوپال سنس کوئیک 45? (QUICK Opalescence)

بلیچینگ اولترادنت مدل اوپال سنس کوئیک 45? سریع عمل می‌کند و برای درمان سریع تغییر رنگ‌های داخلی (مثلا بعد از استفاده از تتراسایکلین) کاربرد دارد. برای استفاده از این ماده، تری‌های اختصاصی ساخته شده و با ژل 45درصد حاوی کاربامید پراکسید پر می‌شوند. طول درمان حدود 30دقیقه است و طی این زمان، بیمار می‌تواند در سالن انتظار بماند. در این پک بلیچینگ 2عدد سرنگ وجود دارد.

بلیچینگ آفیس Whiteness HP Maxx برند FGM

بلیچینگ آفیس Whiteness HP Maxx برند FGM در فروشگاه دنتیوا دارای دو نسخه تک بیمار و سه بیمار است. بلیچینگ آفیس Whiteness HP Maxx  ساخت برند FGM، حاوی هیدروژن پراکسید 35? است و با نور و گرما فعال می‌شود. برای تکمیل درمان و ارزیابی رنگ دندان‌ها، بیمار لازم است حداقل 2 تا 3 بار و در فواصل زمانی یک‌هفته‌ای به مطب مراجعه کند.

بلیچینگ آفیس Whiteness HP برند FGM

بلیچینگ آفیس Whiteness HP برند FGM ویژه درمان 3 بیمار تولید شده است و در آن قوام‌دهنده 5گرمی و هیدروژن پراکسید 35درصد 10گرمی وجود دارد. همچنین یک ماده خنثی‌ساز 2گرمی نیز برای موارد حساسیت احتمالی در این کیت قرار گرفته است. فعال‌سازی این ماده نیاز به نور و گرما ندارد.

کیت بلیچینگ مطب Whiteness HP blue برند FGM

کیت بلیچینگ مطب Whiteness HP blue برند FGM دارای 6سرنگ و مخصوص سفیدکردن دندان‌های 3 بیمار است. در این کیت از هیدروژن پراکسید 35درصد استفاده شده است و فعال‌سازی آن نیاز به نور و حرارت ندارد. برای تکمیل درمان، ممکن است نیاز به 2 الی 3 جلسه ارزیابی با فواصل زمانی 7روزه باشد.

کیت بلیچینگ اندو Whiteness Super Endo برند FGM

کیت بلیچینگ اندو Whiteness Super Endo FGM ویژه دندان‌های عصب‌کشی شده طراحی شده است. محتویات این کیت شامل ژل کاربامید پراکسید 37درصد، 1عدد سرنگ 3گرمی و 15سری است. ماده بلیچینگ این کیت، برای 70بار استفاده کافی است. استفاده از این محصول ساده است و نیاز به ترکیب‌کردن ندارد.

کیت بلیچینگ آفیس مدل Morvableach برند مروابن

کیت بلیچینگ آفیس مدل Morvableach برند مروابن حاوی هیدروژن پراکسید 37درصد است و بدون نیاز به نور فعال می‌شود. محتویات این کیت سفیدکننده آفیس، شامل 1عدد سرنگ حاوی gingival barrier gel، 1عدد سرنگ حاوی ماده ضد حساسیت، 3 تا ظرف حاوی پودر ژل‌ساز و اکتیواتور و 3تا ظرف شامل آب‌اکسیژنه است.

بلیچینگ آفیس وایت اسمایل مدل Power Whitening

در بلیچینگ آفیس وایت اسمایل مدل Power Whitening مواد و تجهیزات لازم برای سفیدکردن دندان‌های 3 بیمار تعریف شده است. محتویات این پک از برند وایت اسمایل، شامل 2عدد سرنگ حاوی ماده هیدروژن پراکسید 40درصدی، 1عدد سرنگ حاوی Gingiva Protector و 1عدد سرنگ حاوی After Whitening Mousse است. استفاده از این محصول طی 3 جلسه 15 الی 20دقیقه‌ای انجام می‌شود.

بهترین مدل‌های بلیچینگ دندان از نوع هوم

بهترین مدل‌های کیت بلیچینگ خانگی عبارت‌اند از:

کیت بلیچینگ هوم 15درصد برند اولترادنت (مدل Opalescence 15%)

کیت بلیچینگ هوم 15درصد برند اولترادنت، از کاربامید پراکسید تشکیل شده و دارای طعم نعنایی است. محتویات این پک حاوی 2عدد سرنگ 2/1میلی‌لیتری است.

بلیچینگ هوم 15درصد برند اولترادنت (مدل Opalescence Go)

بلیچینگ هوم 15درصد برند اولترادنت، دارای تری‌های U و L برای فک‌های بالا و پایین بوده و حاوی هیدروژن پراکسید 15درصدی است. در ساخت این محصول، از مواد گیاهی بی‌ضرر و عاری از گلوتن استفاده شده است. هر پک بلیچینگ دارای 4 تا تری است که برای استفاده در 4 روز متوالی طراحی شده‌اند.

ژل بلیچینگ هوم اولترادنت مدل Opalescence 20%

ژل بلیچینگ هوم اولترادنت 20% در دو طعم نعنایی و ملون به فروش می‌رسد و در پک آن 2عدد سرنگ وجود دارد. در ماده سفیدکننده این پک از کاربامید پراکسید 20درصد استفاده شده است.

کیت بلیچینگ هوم مروابن مدل Morva Bleach Home PF

در ترکیب مواد کیت بلیچینگ هوم مروابن مدل Morva Bleach Home PF، از کاربامید پراکسید 22درصد استفاده شده است. مدل‌های مختلف این کیت شامل مدل تک سرنگ و مدل 6سرنگ (همراه با دو عدد تری) است.

کیت بلیچینگ هوم برند وایت سنس (مدل Home Tooth Whitening Gel kit)

کیت بلیچینگ هوم برند وایت سنس برای استفاده بیماران در خانه طراحی شده است. محتوای بسته این کیت‌ها شامل 5عدد سرنگ کاربامید پراکسید 23درصد، 1 عدد ژل ضد حساسیت و گارد ویژه است. بیماران می‌توانند از این کیت 5 الی 10بار استفاده کنند.

کیت بلیچینگ هوم 15درصد برند کبالت

کیت بلیچینگ هوم 15درصد کبالت دارای 2عدد سرنگ 3/4گرمی است. در ماده بلیچینگ این کیت، کاربامید پراکسید و پتاسیم نیترات وجود دارد که ضد حساسیت هستند. دوره درمان این کیت 2هفته است.

کیت بلیچینگ هوم برند مستردنت (مدل Synergy Bleaching kit %25)

کیت بلیچینگ هوم برند مستردنت هوم 4عدد سرنگ 6/6گرم و تری قرار دارد. در ماده بلیچینگ این کیت 30درصد کاربامید پراکسید و 15درصد کلسیم پراکسید استفاده شده است. طول درمان با این ماده کوتاه و حدود 30دقیقه است. هرکدام از سرنگ‌های این کیت را می‌توان 6بار استفاده کرد.

کیت بلیچینگ 16درصد هوم برند مستردنت (مدل Viva Bleaching 16%)

کیت بلیچینگ 16درصد هوم برند مستردنت با طعم نعنایی توسط شرکت مستردنت تولید شده است. در بسته‌بندی این کیت 1 عدد سرنگ 12میلی‌لیتری با کاربامید پراکسید 16درصدی قرار دارد.

بلیچینگ هوم پرفکت برند FGM (Whiteness Perfect)

بلیچینگ هوم پرفکت FGM حاوی ماده کاربامید پراکسید است. انواع مختلف این کیت در بسته‌های 5سرنگی (16درصد) و 4 سرنگی (22درصد) به فروش می‌رسند.

پک بلیچینگ هوم برند وایت اسمایل (مدل Home Whitening)

پک بلیچینگ هوم برند وایت اسمایل با دو غلظت 16 و 22درصدی در دنتیوا به فروش می‌رسد. محتوای این پک شامل 5تا سرنگ حاوی ژل سفیدکننده، 2 عدد TF Foil و 1 عدد خمیردندان است.

 معرفی سایت برای خرید بهترین برند مواد دندانپزشکی

 

انتخاب بهترین برند برای خرید مواد بلیچینگ، اهمیت زیادی دارد. به‌خصوص هنگامی که این مواد را برای استفاده بیماران در خانه تجویز می‌کنید، لازم است حساسیت بیشتری نسبت به کیفیت مواد و عدم ایجاد حساسیت توسط آن‌ها به خرج دهید. به همین دلیل همیشه باید بهترین برندهای بلیچینگ را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

دنتیوا، سایت فروش مواد دندانپزشکی است. در دنتیوا، شما می‌توانید کیت‌های بلیچینگ هوم و آفیس را از بهترین برندها مثل اولترادنت و FGM خریداری کرده و رضایت بیماران خود را جلب کنید. خرید از دنتیوا بسیار ساده است و ارسال سفارش‌ها نیز خیلی سریع انجام می‌شود. همچنین شما می‌توانید به کمک امکان ارسال سریع با پیک در تهران و ارسال با باربری در شهرستان، در سریع‌ترین زمان ممکن محصولات موردنیاز مطب خود را دریافت کنید.

پشتیبانی دائمی از مشتریان و همچنین امکان مرجوعی 7روزه، دنتیوا را تبدیل به دستیار مطمئن شما در تامین تجهیزات دندانپزشکی تبدیل می‌کنند. اگر قصد تامین مواد بلیچینگ موردنیاز مطب خود را دارید، همین حالا تامین سفارشتان را به دنتیوا بسپارید.

 راه های ارتباطی فروشگاه اینترنتی دنتیوا 

آدرس: تهران- خیابان آزادی- بین رودکی و نواب، ساختمان سینا سنتر، طبقه اول، واحد17

شماره تماس دنتیوا: 02165870245

ایمیل: info@dentiwa.com

ثبت سفارش از طریق واتسپ: 09126073941

ثبت سفارش از طریق تلگرام: dentiwa_admin

اینستاگرام دنتیوا: dentiwa.ir

آپارات دنتیوا: Dentiwa